JAK VYMĚNIT/VRÁTIT/REKLAMOVAT ZBOŽÍ

Zákazník má ze zákona 14 dní pro vrácení zboží, bez udání důvodu. Tato lhůta začíná běžet po tom, co zboží převzal.
Jak postupovat a kam zboží zaslat naleznete níže.

Vrácení zboží
  • Zákazník musí obchodníkovi jasně oznámit, že využívá své právo na odstoupení od smlouvy, a to do 14 dnů poté, co zboží převezme
  • Zboží nesmí být použité, poškozené, ušpiněné, nemusí být v originálním obalu, ale musí být zakoupeno u nás

Výměna zboží
  • Pokud zboží chcete vyměnit,  ujistěte se, že zboží, za které chcete vyměnit je dostupné, s výběrem vhodnější alternativy rádi poradíme na e-mailu zákaznické podpory


Odstoupení od smlouvy není ze zákona možné v těchto případech:

  • zboží vytvořeného na míru


KONTAKTNÍ ADRESA PRO ZASLÁNÍ ZBOŽÍ:

Rozběháme Česko, z. ú.

Bzenecká 1074/26

32300, Plzeň. 

Kontaktní osoba:

Adéla Petáková
Telefon: +420 601 343 946,

E-mail: zc.oksecemahebzor@ofni


V PŘÍPADĚ ZASLÁNÍ ZÁSILKOVNOU, VYUŽIJTE PROSÍM TUTO POBOČKU:

Amitty 

Hodonínská 974/23

323 00, Plzeň

Identifikátor pobočky: 692


Kontaktní osoba:

Adéla Petáková
Telefon: +420 601 343 946,

E-mail: zc.oksecemahebzor@ofni